Så er det tid til den endelige og bindende tilmelding til Les Arcs- uge 5, 2020

Husk at du skal være medlem af Kildebakken Skliklub, for at deltage på denne tur.

Vi skal bo på L'Aiguille Rouge

Prisen er kr. 9099,- pr. pers. som dækker fly, transfer, hotel (delt dobbeltværelse), 1/2-pension og liftkort til hele området (425 km piste).

Nedenfor skal du vælge om du skal have ski med flyet, kør-selv, om du vil bo alene, 1 ekstra dag på ski (kun 2-3 timer) og om du vil leje ski udstyr.

List her navne (i følge pas) og fødselsdato på alle de personer, som du ønsker at tilmelde*: Fødselsdato er vigtig, da der er forskellige rabatter på liftkortet: børn (0-4 år): 1640,-; junior (5-12 år): 330,-; Senior (65-74 år): 330,-; Senior+ (74+ år): 1570,-
List her adresse og postnummer/by på de tilmeldte*
Email Adresse*:
Mobil nummer*:
Ønskes ski med fly (kr. 449,00/par)*: Nej tak
1 par
2 par
3 par
Ønsker du/I at køre selv? Nej
Ja (rabat kr. 2500,- pr. pers)
Hvem ønsker du at dele værelse med:
Det er muligt at bestille enkeltværelse, mod et tillæg på kr. 3500,- Ønsker du enkeltværelse? Ja
Ønsker du en ekstra dag på liftkortet (+390,-). Det giver mulighed for 2-3 timer på ski på hjemrejsedagen. Ja
Ønsker du skileje. Du vil senere få fremsendt et skema, hvor du kan vælge blandt forskellige pakker. Ja
Nej
Har du nogle spørgsmål? (fødevareallergi, særlige behov eller andet)

Når du har tilmeldt dig/jer, bedes du indbetale 1500,- pr person senest d. 28. august 2019 til:

Konto 1551 11701000 (specielt kontonummer til skiklubben)

Restbeløb vil du blive opkrævet direkte af Nortlander til november 2019. Til den tid skal du huske at benytte dit gavekort/tilgodebevis, hvis du har et sådan.

Spørgsmål markeret med * skal besvares, før skemaet kan sendes.

Tilmeldingen er forpligtende og bindende.

Systemet kan desværre ikke bekræfte din tilmelding, så med mindre du får en fejlmeddelse når du tilmelder, kan du være sikker på at tilmeldingen er gået igennem.

Tak for tilmeldingen.

Click here to create your own form.